WEBSITE
Home
Courses
FAQ
Contact Us
How can we help you?
You can also browse the topics below to find what you are looking for.
Show categories
All
01 Urenregistratie
02 TimeHub: Aanmeldlijst
03 ONS
04 Contract-/Werkafspraken
05 Ziek
06 Vakantie
07 Onkosten
08 Technische vraag
09 Klacht/Incident
10 Regioteam
12 Gemeenten/Regio's
14 Overig
Terugbelverzoek
Question:
Binnen hoeveel dagen moet er teruggebeld zijn?
Question:
Wat doe ik met de notitie(s) van het telfonische contact wanneer het een bestaande klant betreft?
Question:
Wat doe ik met het terugbelverzoek wanneer deze is afgerond?
Fase 00: Budgetplafond
Question:
Wanneer wordt een klant in de fase "00: Budgetplafond" geplaatst?
Question:
Hoe weet ik of er een budget plafond is?
Question:
Wat gebeurd er nadat een klant in "00: Budgetplafond" is geplaatst?
Question:
Wanneer kan een klant uit de fase "00: Budgetplafond" worden doorgeschoven naar de volgende fase?
Fase 00: Start Later
Question:
Wanneer wordt een klant in de fase "00: Start later" geplaatst?
Question:
Wat gebeurd er nadat een klant in "00: Start Later" is geplaatst?
Question:
Wanneer kan een klant uit de fase "00: Start Later" worden doorgeschoven naar de volgende fase?
Fase 1: Nieuw
Question:
Binnen hoeveel dagen moet er contact zijn opgenomen met de verwijzer/klant?
Question:
De klant is nog niet in ONS aangemaakt. Wat nu?
Question:
Hoe voer ik in TimeHub het klantnummer in?
Question:
Hoe upload ik het aanmeldformulier vanuit TimeHub in ONS?
Question:
Hoe voeg ik een label toe bij de klant?
Fase 2: Tel intake Verwijzer
Question:
Ik krijg maar geen contact met de verwijzer, wat nu?
Question:
Wanneer doe ik een telefonische intake met de verwijzer?
Question:
Wat moet ik doen nadat ik de verwijzer heb gesproken?
Question:
Hoe registreer ik de tijd die ik heb besteed aan de telefonische intake?
Fase 3: Tel. intake Klant
Question:
Ik krijg maar geen contact met de klant, wat nu?
Question:
Hoe verwerk in de telefonische intake in ONS?
Question:
Wat moet ik doen nadat ik de klant heb gesproken?
Question:
Hoe registreer ik de tijd die ik heb besteed aan de telefonische intake?
Fase 4: Zorglegitimatie aanvragen
Question:
Hoe kan ik zien of een toekenning/beschikking aanwezig is?
Question:
Wat moet ik doen wanneer een toekenning/beschikking nog niet aanwezig is?
Question:
Wanneer en hoe vraag ik een indicatie aan (315 inschieten)?
Question:
Wat doe ik nadat ik een indicatie heb aangevraagd?
Fase 5: Zoek Coach
Question:
Wat doe ik als de indicatie is ontvangen?
Fase 6: Match Coach
Question:
Waarvoor dient deze fase?
Fase 7: 1ste Kennismaking
Question:
Hoe voer ik de datum van het kennismakingsgesprek in?
Question:
Waarom dien ik een Startbericht naar Adcase te versturen?
Question:
Waardoor kan ik pas in deze fase de tijd van de telefonische intake registreren?
Question:
Hoe markeer ik een klant als gewonnen?
Fase 8: Nabellen met coach en klant
Question:
Voer ik de activiteiten in deze fase voor mijn eigen klanten uit?
Fase 9: Dossier op orde
Question:
Welke documenten dienen er allemaal op orde te zijn in het dossier van de klant?
Question:
Voer ik de activiteiten in deze fase voor mijn eigen klanten uit?
Test
Question:
Hoe werkt ONS eigenlijk?
APP
Question:
Hoe stel ik in dat ik bij ONS kan inloggen met de toegangs-APP?
Zorgplan
Question:
Ik ben een handtekening vergeten in het Zorgplan. Wat nu?
Perspectiefplan
Question:
Ik krijg mijn perspectiefplan in ONS niet op 'actueel'. Wat moet ik doen?
Evaluatie
Question:
Hoe kan ik in ONS een evaluatieverslag naar de verwijzer of gemeente doorsturen?
Indicatie
Question:
Hoe moet ik een indicatie verlengen?
Salaris
Question:
Wanneer krijg ik als medewerker in loondienst uitbetaald?
Question:
Wanneer krijg ik salarisverhoging?
ZZP en Freelance
Question:
Wanneer krijg ik als ZZP'er/Freelancer uitbetaald?
Flexbudget
Question:
Wat zit er in mijn Flexbudget?
Question:
Waar kan ik mijn saldo van mijn FlexBudget vinden?
Question:
Waar kan ik mijn flexbudget voor inzetten?
Eindejaarsuitkering
Question:
Kan ik een deel van mijn eindejaarsuitkering eerder uitbetaald krijgen?
Training
Question:
Kan ik een training volgen zonder dat ik hiervoor mijn Flexbudget inzet?
Opleiding
Question:
Ik wil een training/cursus volgen buiten De Zorgcoach. Kan ik dit betalen met mijn FlexBudget ?
ORT
Question:
Wanneer krijg ik onregelmatigheidstoeslag (ORT)?
Question:
IK heb toestemming voor het werken met ORT, hoe geef ik dat door?
Contracturen
Question:
Hoe kan ik mijn contract omzetten naar minder uren?
Medior
Question:
Wanneer kan ik Medior Coach worden?
Senior
Question:
Wanneer kan ik Senior Coach worden?
ZZP
Question:
Ik werk nu in loondienst, maar wil als ZZP'er voor De Zorgcoach gaan werken. Kan dat?
Question:
Ik werk nu als ZZP'er, maar wil graag in loondienst bij De Zorgcoach gaan werken. Kan dat?
Declarabel
Question:
Wat is declarabele tijd en wat niet?
Question:
Hoeveel procent dien ik declarabel te werken?
Question:
Ik zit onder mijn declarabiliteits-afspraken. Wat nu?
Melden
Question:
Ik ben ziek en werk in loondienst. Wat moet ik doen?
ZZP en Freelance
Question:
Ik ben ziek en werk als ZZP'er/Freelancer. Wat moet ik doen?
Klanten
Question:
Waar moet ik aan denken met mijn klanten wanneer ik ziek ben?
Jaarlijks
Question:
Hoeveel vakantie-uren heb ik jaarlijks als ik in loondienst ben?
ZZP en Freelance
Question:
Hoeveel vakantie kan ik opnemen als ZZP'er/Freelancer?
Aanvragen
Question:
Bij wie vraag ik mijn vakantie/vrije dag aan?
Klanten
Question:
Wat spreek ik af met mijn klanten als ik vakantie opneem?
Saldo
Question:
Waar kan ik mijn saldo van vakantie-uren vinden?
Declareren
Question:
Wanneer moet ik mijn onkosten en reiskosten declareren?
Reiskosten
Question:
Wanneer moet ik 10 km in mindering brengen bij mijn declaratie reiskosten?
OV
Question:
Mijn klant heeft als doel om zelfstandig met het OV te reizen. Kan ik mijn reiskosten voor het meereizen indienen?
Klanten
Question:
Is er budget om activiteiten met een klant te ondernemen?
Question:
Mag ik een werkboekje of boek bestellen ten behoeve van mijn coaching? Hoe kan ik dat declareren?
Google
Question:
Hoe kan ik documenten in Google Drive vinden/zien?
Question:
Hoe kan ik in Google Drive een document aanmaken?
Question:
Hoe kan ik van een Word-document een Google Drive document maken?
Question:
Hoe pas ik mijn handtekening in mijn e-mail aan?
WiFi
Question:
Ik mag van mijn klant niet hun WIFI gebruiken. Wat nu?
Computer
Question:
Ik ben de pincode van mijn laptop/chromebook kwijt. Wat nu?
Telefoon
Question:
Mijn telefoon reageert traag. Wat kan ik doen?
Question:
De verbinding van mijn telefoon valt steeds weg. Wat kan ik doen?
Question:
Ik ben de pincode van mijn mobiele telefoon kwijt. Wat nu?
Question:
Ik ben de PUKcode van mijn mobiele telefoon kwijt. Wat nu?
Time Hub
Question:
Het lukt niet om in te loggen in Time Hub. Wat nu?
Question:
Hoe kan je in Time Hub een log notitie versturen naar iemand?
TimeHub
Question:
Hoe kan ik een (email)bericht versturen?
Question:
Waar kan ik de sjablonen voor het opstellen van berichten vinden?
Question:
Waar kan ik mijn berichten lezen?
Question:
Hoe kan ik gegevens van de klant wijzigen?
Question:
Hoe kan ik een activiteit als gereed markeren?
Question:
Hoe kan ik een klant doorschuiven naar een volgende fase?
Question:
Hoe zoek ik een klant in de Aanmeldlijst?
MIK MIM
Question:
Ik heb een (bijna) ongeluk of incident met een klant of een collega meegemaakt. Wat nu?
Question:
Wanneer moet ik een MIK/MIM formulier invullen?
Klacht
Question:
Mijn klant is ontevreden over mijn coaching en/of De Zorgcoach in zijn geheel. Wat kan mijn klant doen?
Question:
Ik ben ontevreden over bepaalde zaken van De Zorgcoach. Waar kan ik dit uiten?
Question:
Ik heb een klacht over een collega. Waar kan ik deze uiten?
Teamrollen
Question:
Wat zijn de taken van de Teamplayer?
Question:
Wat zijn de taken van de Verbinder?
Question:
Wat zijn de taken van de Mentor?
Jeugdwet: Zuid-Kennemmerland en IJmond
Question:
Welke gemeenten behoren bij deze regio?
WMO: Zuid-Kennemmerland en IJmond
Question:
Welke gemeenten behoren bij deze regio?
Ruimte
Question:
Ik wil een ruimte op kantoor reserveren voor een overleg. Hoe doe ik dat?
Laat
Question:
Ik ben te laat met mijn uren invullen. Wat nu?
Minuren
Question:
Ik heb deze week onvoldoende klanten om mijn contractuele uren te werken. Wat moet ik doen?
Question:
Ik heb minder uren gewerkt dan ik volgens mijn contracturen behoor te doen. Wat moet ik doen?
Arrangement
Question:
Ik heb deze week meer uren op mijn klant gedraaid dan volgens het arrangement kan. Wat moet ik doen?
Zorg legitimatie
Question:
De zorg legitimatie van mijn klant is verlopen in ONS, maar er is vanuit de gemeente wel toezegging op verlenging. De coaching gaat hierdoor wekelijks door, maar ik kan mijn uren niet registreren. Wat nu?
Vakantie
Question:
Hoe registreer ik mijn vakantie-uren?
Question:
Ik heb één of meerdere klanten die tegelijk met vakantie gaan. Wat nu?
Feestdagen
Question:
Wat zijn de officiële feestdagen?
Question:
Hoe registreer ik mijn uren als mijn werkdag op een feestdag valt?
Reistijd
Question:
Mijn reistijd naar de klant toe is meer dan 20 minuten. Kan en mag ik meer reistijd schrijven?
Agenda
Question:
Er valt een gat in mijn dag, omdat ik geen coaching (meer) heb. Wat nu?
Question:
Mijn klant(en) willen niet van dag/moment ruilen, waardoor ik mijn agenda niet goed aansluitend kan plannen?
Question:
Ik heb een privé afspraak tijdens werktijd.
No Show
Question:
Mijn klant heeft minder dan 24 uur van te voren de coaching afgezegd. Wat kan ik voor werkzaamheden doen in deze vervallen tijd?
Question:
Mijn klant zegt regelmatig (op het laatste moment) af. Wat kan ik doen?
Buffer
Question:
Waarom bouw ik een buffer van uren op?
Klant
Question:
Mijn klant is uit zorg gemeld/verdwenen uit mijn caseload. Kan ik op deze klant geen tijd meer registreren?