Ik heb één of meerdere klanten die tegelijk met vakantie gaan. Wat nu?
Het is jouw verantwoordelijkheid om doorlopend en in ieder geval zo'n 3 maanden van te voren te inventariseren wanneer jouw klanten met vakantie gaan, zodat je hierop kan anticiperen. Door in de periode ervoor of erna meer uren te werken (mits de zorg legitimaties dat toelaten) bouw je een buffer op waarmee je de vakantieperiode kunt compenseren. Wij adviseren in de regel qua uren ongeveer 2 uur per week boven je contractuele uren te werken. In de weken dat de klant op vakantie is, schrijf je jouw overuren als Coaching op Afstand op de cliënt in de ONS Agenda. Daarnaast kan je met jouw Regioteam afstemmen of je tijdens deze periode meer taken voor het team kan uitvoeren en/of als Schaduwcoach coachings kan overnemen van collega's die eventueel op vakantie zijn.
Ben je even kwijt hoe ONS Agenda in zijn werk gaat?
In deze instructie filmpjes wordt uitgelegd hoe je uren kan registreren in ONS via de Computer/laptop en via de App op je telefoon.