FAQs Urenregistratie - Uren Invoeren

Hoe kan ik zien of een toekenning/beschikking/indicatie aanwezig is?

Dit is te zien op twee verschillende manieren: via TimeHub en via ONS.
Via TimeHub kun je naar het klantenoverzicht/aanmeldlijst. Deze is te vinden onder 'Relatiebeheer' in het menu aan de linkerkant op elke pagina van TimeHub. Deze is ook te vinden via de Homepagina onder 'Klanten (Aanmeldlijst)'. Eenmaal in het klantenoverzicht kun je rechtsboven in de zoekbalk zoeken op de naam van de klant. Mocht je je klant niet direct kunnen zien, dan kun je horizontaal scrollen door het scherm met behulp van de schuifbalk onderin het scherm. Mocht de klant nog niet zichtbaar zijn, dan kan het helpen om de "filter" van je regio weg te klikken in de zoekbalk. Dit doe je door op het kleine -je te klikken naast de naam van je regio . Zorg ervoor dat de naam van de klant wel nog in de zoekbalk staat, typ deze anders opnieuw. Mocht de klant nog steeds niet zichtbaar zijn, neem dan contact op met Cynthia van Dijck door een bericht te sturen via TimeHub.

Ben je even kwijt hoe je ook alweer een bericht kun sturen binnen TimeHub? 

In dit instructiefilmpje wordt de Discussieer / Berichten omgeving uitgelegd.


Heeft dit artikel geholpen?

FAQ HOME